21 maja 2014

grill :) boczek i warzywa


maj - czas grilowania więc czas na małą rozpustę podniebienia ;) 


Pogoda w kratkę, a moje chęci na grilowane conieco padło na deszczowy dzień :) Ale to żaden problem! 






SKŁADNIKI 

rolowane plasterki boczku 
papryka 
cukinia 
sałata lodowa 

PRZYGOTOWANIE 

Plasterki boczku zakręcić na patyczkach. (ja kupiłam gotowe do grillowania w markecie). Ułożyłam je na kratce i do piekarnika :))) Wiem że dietetycznie to nie jest - ale IG jest niskie - no a zaszaleć raz do roku można ;) 

Warzywa grillowałam na patelni do grillowania. 


2 komentarze:

  1. U mnie dzisiaj tez będzie grill i rolowane plasterki boczku. Też dodam na grill cukinię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko cukinię! Dodaj więcej warzyw! pomidorka, cebulkę cukinię paprykę .... szaleć można!

    OdpowiedzUsuń