14 października 2014

serowe łódeczki z cukinii


Na szybko ... coś wege lub nie wege, ale napewno bez glutenu i smacznie :) 

serowe łódeczki z cukinii 


Wszytsko zrobiłam z resztek tego co było w lodówce.... 


SKŁADNIKI 

cukinia 
ser żółty 
ser biały 
szczypiorek 
papryka ostra 

dla nie wege :) - ja położyłam po 3 plasterki wędliny żeby ją "uratować" bo juz chwilę leży w lodówce ;) Podpinam też pod wegetariańskie- bo tej wędliny wcale nie musi być :)

PRZYGOTOWANIE 

Cukinię kroimy na pół wzdłuż. Wydrążamy środek. Dajemy to do talerzyka i do tego ser biały oraz szczypiorek i sól i paprykę ostrą. 


Łódeczki wyścieliłam serem żółtym. Miałam też plasterki wędliny.... 


 
Na to położyłam farsz.... i do piekarnika 

Podpiekłam chwilę ... na oko z pół godz w 200 stopniach 

.... podane z fasolką szparagową :) 




1 komentarz: