3 lutego 2014

pasztet drobiowo- wieprzowy



SKŁADNIKI 

25dag mięsa wieprzowego chudego
25 dag filetów z kurczaka 
25 dag wątróbek drobiowych 

sół, pieprz, imbir, kieliszek koniaku (ja dałam śliwowicę)
 garść płatków migadłowych 
2 jajka 
liść laurowy
tymianek rozmaryn świeży 
czosnek
PRZYGOTOWANIE 

Mięso ugotować dodać liść laurowy sól pieprz. Gdy będzie gotowe wyciągamy z wody trzeba je przepuścić przez maszynkę. (ja wrzuciłam w blender) dodać żółtka przyprawy imbir,tymianek rozmaryn, płatki migdałowe czosnek i koniak (ja śliwowicę) i mix- blender
Białka ubijamy na sztywną pianę i dodajemy do mięsa. 
Rynienkę wysmarować masłem i posypać bułką żeby nie przywierało, i wykładamy mięso. Zapiekamy 1h w 200stopniach 

Dziękuję Justynie Bereśniewicz za inspirację :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz