27 lutego 2014

awokado z wędzonym łososiem



SKŁADNIKI 

1 średnie awokado 
łosoś wędzony 
4 łyżki jogurtu naturalnego
1 pomidor 
szczypiorek 
sól i pieprz 
pół cytryny 

PRZYGOTOWANIE 

Awokado przekroić na pół. Wydrążyć środek i rozetrzeć widelcem na puree. Doprawić i skropić połówką soku z cytryny. Łososia wędzonego pokroić w drobne kawałeczki. Jogurt dopawić i dodać posiekany szczypiorek. Pomidora pokroić drobno. 
Do naczynia lub szklanki na dno układamy awokado, potem łososia, póśniej śmietanę a na koniec pomidor. 

LEKKIE i super pycha - moje ulubione danie :) 


6 komentarzy:

  1. Strona coraz piękniejsza, nabierasz wprawy :) dopisz pomidora do składników, bo Ci uciekł. :) a ja zabieram się za zrobienie tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A fakt pomidoros mi uciekł... a szkoda bo lubię - zaraz poprawię :) Dzięki :) i smacznego Kejt :) daj znać jak smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki za ten przepis, Agnieszka, było pyszne :) Podziwiam, że masz tyle fajnych i nietrudnych pomysłów na przepisy, odpowiednich również dla niezbyt wprawnych IO-kucharek, takich jak ja ;-) Pozdrawiam - Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. :) cieszę się Karolina że smakowało. Ogólnie kuchnia IO powinna być łatwa i jak najmniej przetworzona :) czyli tym samym musi być prosta :) idealna dla mnie :D bo ja lubie pichcić SZYBKO :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zjadłabym :) wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha. Bedę zaglądała tu częściej. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń