7 maja 2017

kapusta z papryką - bigos czy leczo? :)


Miałam ochotę na kapustę i na paprykę i pomyślałam sobie - czemu by nie połączyć tych składników... co ciekawego by wyszło ... efekt całkiem ciekawy 


SKŁADNIKI 
olej kokosowy 
kapusta młoda 
papryka 
cebulka czewona i biała 
przyprawy 
sól pieprz 
liście laurowe 
świeża natka pietruszki i koperek
cząber 
ziele angielskie 
łyżka koncentratu 
(swoje przyprawy wg gustu) 


PRZYGOTOWANIE 
Kapustę obgotowałam, wylałam wodę i dusiłam na wolnym ogniu. Dodałam podsmażone cebule na oleju kokosowym :) jestem w nim zakochana! 
Pokrojoną paprykę wrzuciłam do kapusty oraz zioła przyprawy łyżka koncentratu i zalałam troszkę wodą. Dusiłam aż wszystko zmiękło i przeszło sobą. 

Tym razem miałam ochotę na wegetariańską wersję ale można dodać mięsko czy wędlinę i będzie bardziej syta wersja potrawy. Wszytsko wg upodobania i kreatywności :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz