24 września 2015

sos z polędwiczek




SKŁADNIKI 

polędwiczki (kilka) 
papryka 
marchewka 
szynka (nie koniecznie) 
mąka z ciecierzycy 
sól pieprz 
cebula 
pomidor
przyprawy


PRZYGOTOWANIE 

Sosik wymyślony " w biegu". Do garnka wrzuciłam pokrojoną cebulkę, dodałam pokrojone w kostkę polędwiczki z kurczaka. podsmażyłam poddusiłam chwilę. Następnie dodałam pomidor i pokrojoną paprykę i startą marchewkę (1 szt) i dusiłam. Miałam w lodówce troszke szynki więc postanowiłam wrzucić do sosu kilka paseczków. Po 5 min dodałam trochę wody i się dusiło. W trakcie dodałam sól pieprz i przyprawę do kurczaka.  Na koniec do szklanki woda i mąka z ciecierzycy do zagęszczenia - wymieszać i dodać do garnka często mieszając aż wyjdzie sos. Trzeba dać temu jeszcze chwilę i gotowe :) 

PS . polecam obrać więcej marchewek i na surowo ;) skonsumować ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz